Fuck Forever

..if you dont mind..

Öhm, tuggar jawbreaker, för jag är beroende.

Vaknade imorse, trött som satan, jag har fått en ovana o ligga kvar 10 minuter, o de e ju inte så bra, för de blir jättestressigt då. Fast iofs behöver jag bara vänta på bussen i typ 2 minuter, de e om jag går 07:54 ;P

Praktik, hade inge o göra, så jag klippte ökade längder på dockan, o sen rullade jag permanent henne också, den blåa dockan, som hon kallas ;P (efter att Anna skulle färga den lila/svart, röd o brun) Den blev blå med gröna o orangea slingor. ;D
Försökte visa Caroline hur jag gör när jag rullar perm, sådär när man drare rakt ut, o upp o ner me spolen, haha :P
Jobbigt o försöka visa nåt jag knappt vet själv hur jag gör, de bara blir.
Äcklig lunch också, men jag köpte ju efterrätt så jag åt mig mätt på den ;D

Fick skjuts hem av Gustav också, snällt snällt :)
Sov en stund på soffan, sen ner o handlade kiwi ^^

Idag skaaaa jag sova tidigt, jag ska. försöka.

orkar inte gymma imorrn, orkar inte jobba samhällskunskap imorrn. o orkar inte inte inte göra naturkunskapen heller för den delen. o så orkar jag inte klippa Mia.

Hejdå, för nu orkar jag inte skriva mer.

- När jag skrattar får jag såndär grisknorr! - Anna

Kommentarer
Postat av: murre

skicka ett mess i morgon bitti i fall du ej ska gymma, för jag är förkyld och slipper helst men gymmar med dig om du vill :)

2007-11-29 @ 20:08:39

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0