For A Pessimist I´m Pretty Optimistic

Ja, så sitter man här igen, i helvetet. Skolan alltså, det är det den kallas när man pluggar samhällskunskap. Jag blir hellre påkörd av en långtradare eller uppäten av en elefant, ELLER VAD SOM HELST än o sitta här o jobba med den här jävla skiten! Fucking hate it. så jävla värdelöst. Fy FAAAN vad jag tkr synd om mig just nu. Come and kill me. plzzz.

- Hur kan FN bli bättre i sitt arbete?
- INTE FAN VET VÄL JAG. o jag bryr mig absolut inte heller, inte för fem öre.

- Varför är vi i Sverige i regel positivt inställda till FN?
- Ja, inte fan är jag de iaf.
- Skiljer sig orsaker till internationella konflikter från rbkaksdjfsdiohfiofhsef. jag orkar inte. nu går jag o hänger mig.

O varför är inte Frican o Murre här!? Snälla, orka sitta här själv me den här skiten. nu går jag hem. nej, jag ska fan göra klart de här, helt jävla oseriöst, för jag bryr mig inte ett skit om jag får IG - - -  - - - -- i de här jävla cpämnet.

JAha, o nu är rasten slut också, kuuuuuuuul.

Två jävla skitfrågor kvar, nu tänker jag svara på dom, o sen skiter jag i de häör. Sen fåpr jag väl läsa om den däör jävla august strinsdberg, men faaaan hellre de. AJDÖ

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0