Blood (Empty Promises)

Run away, run away, I´ll attack.

Jaha, då har man ett till album man måste lyssna igenom o spara de bra låtarna. 30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie 2005. Tkr om en låt iaf, bara lyssnar på Attack ;P Så nu går den på repeat, snart hatar jag den.

Niklas « | » -? 778 .. Norgud säger:
get your ass over here ^^

Han är tillbaks, äntligen!

Brb. Så ;P Hämtade lite paj, o mycket vaniljsås ;D

Jaha, idag då. Pigg som tusan imorse, fast jag bara sov 7 timmar, jag som tänkte sova minst 9, men jag kunde inte somna ;P Typ sprang ner för trappen, skitglad av nån anledning. (Låt nummer två på skivan va inge bra iaf)
Åkte till skolan med Murre, började med matten på en gång typ. Fan, måste dricka, vart för mkt vaniljsås..
Så räknade jag hemuppgifterna, o sen gjorde jag diagnos, o sen prov. Hoppas de gick bra, fast de gjorde det nog inte. jag fattar 0!

Hahaa, o så när jag satt o räknade så behövde jag hjälp, så sa jag : Hjaaalp maaaj.
O så börjar Frican asgarva, o jag förstår inget, liksom, så kul va de väl inte? Men så sa hon de hon trodde jag sa först: "Yoo, my niggah!" Haha, som att jag skulle säga de till Anette? (Låt nummer 3 o 4 va dåligt dom me)

O nu när jag tog ut minneskortet ur mobilen så kom jag på att mitt nya minneskort har kommit idag ^^ O hörlurarna! (hörsnäckorna)? ;D Haha, provade ju cajsas häromdan, så beställde jag likadana samma dag. Fast först fattade jag inte hur jag skulle sätta i dom, så jag sa typ: Fan, JAG har ju bättre ljud! O mina lurar är inte ens bra.
Men sen när jag fattade att de skulle ända in så hörde jag hur bra dom va ;P Men ringen va ju i vägen, så jag skyller på de. jag är inte korkad.

Så har man sovmorgon imorrn då, ska va i skolan halv 11 lr nåt. skönt ^^  Men så är man där till 5 också, o sen drar vi till Blåan o käkar, sen tbks till skolan igen, öppet hus. blöh. O sen bums hem i säng typ ;D haha, undra hur vi löser madrassproblemet då. Antingen sover alla 3 i min säng, lr så får Frican sova på solstolsdynor, o en tunn madrass över, haha. men cajsa frågade först, så så fåre bli ;D

O idag fick Emma för sig att nån elev skulle komma o skjuta oss, som i Finland. O han sköt ju 7 + rektor, o så räknade jag hur många vi va där, o vi va 8 :O Fast rektorn va inte där. Frican va snabb på o säga att de va hon som skulle klara sig ;P Thynd för oss andra!

Snart kommer väl Gustav över med grejerna jag beställt, blir några hundra kr fattigare.. Men jag fyller ju år om..35 dagar, o sen äre julafton, så de e lugnt. Murre fyller om 133 dar, fan va dåligt. Jag är pytte.
Spårade lite där, Gustav kommer över, sen lär jag ju (haha, vafan. jag hummar? vrf?) bara sitta här o chatta me NiklasBästis, lyssna på Bam o brodera, som den lilla tant (tönt) jag är. Ska lägga upp en bild på de jag broderar också, så ni får se ;D Justfan, jag måste komma ihåg o köpa ett par kallingar också, o så ska jag brodera FRIDA på dom, o rama in o ge till Kimmy i julklapp, lovat honom de.

De va bara 2 bra låtar på skivan, Attack och From yesterday, men jag hade ju redan hört båda, så de va ju inge kul.
Måste orka lyssna igenom Alkaline Trios album också. nån gång.
Jag erkänner!! Jag är lite beroende. lite. av o blogga alltså.

Bai!

- Would you recommend Brandon to smoke weed?
- I don´t recommend Brandon to smoke anything.

- What if he smoked penis?





       


Kommentarer
Postat av: mads

haha, yo, my niggah

2007-11-14 @ 17:50:59
Postat av: marre

alla som inte dansar är våltäktsmän

2007-11-15 @ 11:20:32

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0