Alla som inte dansar

Yaa, nu är jag lite gladare, kan va för låten, haha! Jag fattar inte asså. Jag tvingar folk att lyssna på den, antingen genom hörlurar lr så sjunger jag för dom. Jag gillar den bara..dont hate me, cant help it.

Ska ut me Murre sen, I think. Trevlans. Jag vet inte om det är kallt ute, för jag har inte satt foten utanför dörrn idag ;P Jag har nog inte ens tittat ut genom fönstret ;D

Haha, hittat ännu ett offer. Skickar låten vidare, jag tror inte Kimmy kmr tka om den, men han får den iaf ;D
Min katt ser inte ut o tka om den iaf, han vaknade när jag skruvade upp volymen.

Uh, Fricans "säng" ligger kvar, mitt på golvet, jag har bara inte orkat tagit bort den ;P Den får ligga där tills den försvinner av sig självt.

Nu får Jonas låten också ;D Jag vill att alla ska gå o sjunga på den, o sen tänka "fan för dig Frida" :D

Överföringen av Maskinen - Alla Som Inte Dansar.mp3 är färdig.



- Hey!
- Hay is for horses!


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0