Alive N' Out Of Control

Så, Murre, varsågod! Nu skriver jag igen, som du tjatar om :D
Jag fick avbryta allt bara för dig, men det gör jag gärna, om du så gärna vill de :)
Just nu - eller nyss - satt jag o målade naglarna, installerade grejer på datan, rensade bilder från mobilen och tittade på SCARRED, samtidigt! :D Klå de du!

Inte så mkt har hänt de senaste dagarna, jag har fått min mobil iaf.. Annars inget speciellt. Såg filmen The number 23 igår o förrigår, fick dela upp den i två delar för jag är så trött av mig ;P Den va helt okej, lite knäpp, men helt okej. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att se den igen :D O jag måste se Hostel 2, fan. Jag laddade ner den för säkert 2 månader sen, om inte mer, och så bara tappade jag bort den, haha. men jag hittade den av en slump häromdan, i nån mapp :) Så den måste ses, jag tror jag har sällskap också, hoppas de iaf.

Skola idag, jobbade på rätt bra tkr jag, bara matematik, uuh. Men fan, jag måste bli klar me de snart, för de e nationella i början av december :/ o så måste jag göra de där jävla rapporterna, haha, råkade stava me två  R ist för P först :D Å nu kom mi madre in o ska byta gardiner, haha ;P
Sen så gymmade jag o cajsa, inte så seriöst, men jag va så hungrig (som vanligt nu för tiden).
O jag har vart deppig hela dan idag, för jag har vetat att jag har en hel helg som kommer suga framför mig, som alla andra helger. Fast nu har ju jag o murre bestämt träff :D O så imorrn kanske jag får sällskap som sagt. Men jag hoppas iaf att denna helg blir skoj, för en gångs skull :)
Nu ska jag se klart SCARRED, sen ut me Murre<3 :)

P.s nästa vecka äre bara praktik på onsdag, är i skolan resten av veckan :D:D sköönt!
O jag hoppas att jag inte skriver samma citat flera ggr, har ingen koll på vilka jag skrivit ;D

"I usually barf up the food that I just ate so fast that I can almost eat it again cause it still smells delicious." - Bam


Kommentarer
Postat av: marre

toppeninlägg! :D

2007-11-09 @ 20:29:28
URL: http://m4rielle.webblogg.se

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0