Wish I Could Forget You

Idag blir det bara slapp, ska nog se I know who killed me. säkert sämst. men jag måste se iaf.
Och idag har jag tänkt att jag ska låta min hud och mitt ansikte vila. därför inge smink, o så lite inpackning, o självtorkat hår. ^^ För imorron blire lite mer smink än vanligt, o mkt hårspray ;D O så har jag skaffat lösögonfransar också, så de blir lite extra ;D O fan, Anna har ju några av mina armband. hm. jag får va utan.
Imorrn ska jag fixa Maddes hår också, tror jag. om hon fortf vill ;P

Jag vaknade 11:11 idag också, men jag hann inte önska mig nåt ;/
Guud, den här skivan va sämst. Bara en bra låt typ, o den hade jag redan, o de va Smashed to pieces.
Fan, jag är hungrig igen, så de blir väl lunch nu då, lr nåt. Buh-bye
 
"Har du en balle?" - Farmor (som va finsk) skulle fråga mamma om hon hade en pall.

Kommentarer
Postat av: Marre

Linnet har jag också, fast i svart. Funderar dock på att även köpa ett brunt och inte bara det vita :) Är kjolen snygg i verkligheten? Och är den skön?

2007-12-30 @ 18:54:03

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0