Walking thru barbed wire

vaknade halv 7 imorse, snoozade till 10 i 7, då ställde jag om klockan till 5 över 7 :P Orka gå upp!
Det konstiga är att jag hann me allt jag gör när jag går upp kvart i 7 ;P
Tänker som vanligt: när jag sätter mig på bussen ska jag fan sova, även om jag blivit pigg då!
Men icke. De gick bara inte.
Lite roligt på bussen också, såg en jag inte sett på aslänge, o då börjar jag ju tänka, o blir ännu piggare.
Fick åka skitbussen också, satt helt konstigt, bakåtlutad, o massa me utrymme vid fötterna. Låter skönt kanske, men de vare inte.

Kom in på salongen, tänkte att nu ska jag bara sitta o vila i iaf en kvart innan jag gör nåt. Men jag hann knappt få av jackan innan Nettan sa att jag skulle sätta i en färg, uuh. Men så gjorde jag de iaf, tanten va jättesnäll ^^ Fick vila en stund, sen sköljde jag ur färgen. Sen fick jag skölja ur en annan färg, med folie i också, o sen lite senare skulle jag sätta i en till färg, åt Anna. Så gjorde jag de, o sen direkt till Konsum o handlade lunch, då va klockan 1. (Jag brukar äta lunch kl 12) Kom tillbaks till salongen, fick inte äta riktigt än, för då va jag tvungen o skölja ur slingor och föna värsta långa håret. När jag va klar me de skulle jag skölja ur färgen jag satt i åt Anna. Sen klockan 20 i 2 fick jag i mig lunchen (frukosten?), hade inte ätit nåt på hela dagen, så jag mådde illa ända tills jag käkade. Fick inte vila länge efter lunchen för då skulle jag sätta i en till färg, o tack gode guud, jag slapp skölja ur den ;P Hade jäkligt ont i ryggen o axeln då. Fast den va jag ändå tvungen o tvätta en kund, men då vare iaf ingen färg i ;P Sen vart klockan 20 i 4, o då packade jag ihop allt och gick till bussen.
Sov knappt på bussen, skönt då kanske jag kan somna kl 9 ikväll ^^

Kom hem, satte mig i soffan en timme, äcklig mat vare också. Så jag har inte käkat än..hungrig, men de blir väl nudlar idag igen :P Lr vaniljdrömmar ^^ Nej, jag måste käka nåt riktigt.

Mina planer för kvällen:
Skriva klart inlägget
Ta bort sminket
Äta
Duscha
Tv
Sova i mina glanslakan

Å jag har fortf kvar alla albumjag måste lyssna på, de ligger på skrivbordet nu, så jag ska bli irriterad, o lyssna igenom allt. men de blir bara inte, fast nu lyssnar jag på några med Papa Roach, o dom ska sparas allihopa.

Gonatt!

-"I wanna fuck you tonight, without you knowing"




 


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0