So High, So Low

Imorse vaknade jag när radion stått på i 10 minuter ;P sängen va huller om buller eftersom att jag bytte till mina svarta glansiga sängkläder igår ;D

Vi skulle ha 3 kunder på salongen idag egentligen, men de va bara 1 som kom, o henne fick jag ta ^^ O de va första gången på länge som jag va glad när min kund gick ut från salongen, sköönt. Jag gjorde folieslingor med 6-65(?), o så 8-0 i resten av håret. jag blev jättejättenöjd ^^ Fick 30 kr i dricks, o snäll som jag är så gav jag en 10a till Frican, för hon hjälpte mig lite, hah ;P

Sen direkt när min kund Yvonne gick, så började jag o Johanna göra bruna skikt på Frican, gick bra de me, trodde man, men vafann! Sen när man sköljer ur skiten så äre typ ingen färg? Hmm, Frican, ditt hår är knäppigt.

När Frican va klar så började jag med en långhårsuppsättning, och jag va kvar lite längre, eftersom att jag så gärna ville bli klar med den, o här är resultatet:



Ser lite konstigt ut, men jag är inte såå bra på uppsättningar, men därför äre bra o öva ^^ Och så ser man bättre i verkligheten, små detaljer som t.ex när man lagt håret i kors där uppe ;P

Supersnälla Gustav hämtade mig idag också ^^

Min bror är bortrest också, med jobbet. Ingen vet var han är typ, haha. Imorse tror jag mamma sa nåt om Borlänge, o så när jag kom hem från skolan frågade jag om de va där han va, så säger hon; "Jag vet inte...sa jag de imorse? Jag kommer inte ihåg.." Sen hade hon sagt till pappa att antingen va han i Borlänge lr B.. nånting, som tydligen låg typ 40 mil från Borlänge. Sen lite senare så säger hon att han är i Bollnäs, haha. Vafan mamma!
O så frågar jag: "Är han inte i Borås då?"
Mamma: "Nej, det hade jag kommit ihåg" Haha ;P

Nu ska jag fortsätta se på Hairspray, sen så äre säkert nåt annat bra på tv ^^ jag har vaniljdrömmar också ^^ Dregl!

Buh-bye!

-Dude, this sounds like fucking fabolous information!


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0