Situations

He loves the way that I tease,

I love the way that he breathes.

I touched his ooh, he touched my ahhh, it was the craziest thing.

Darling what is going on?




Öh, måndag idag, sämsta måndagen på länge. Tårar o tjafs på salongen, skolans salong då, såklart.
Jag orkar inte. Jag tror jag klarar mig utan henne. Vi får se hur de blir.

Jag döööööör, fyfan va ont jag har i ryggen.

O imorn blir jag 17. vrf inte 18? ;/

Hoppas imorron blir en bättre dag, därför ska jag typ sova nu. iaf se tv o äta godis.

"Chad - Well, kids talk in school, so it´s good to have them.

Dico - Not deaf kids.

Chad - That´s not true, they talk, they can´t hear, Brandon."


Detta inlägg är från igår, eftersom att sidan inte kunde visas igår, varje gång jag skulle publicera.


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0