Queen Of Apology

Ja, nu äre söndag igen. Fast det gör inget, jag är inte lika deppig idag som jag brukar vara på söndagar.
Ja, ni vill väl vet vad som hänt i helgen antar jag. Inte mkt, vart instängda på mitt rum o glott på filmer. Så, vaschego!

Snart äre tisdag, sen äre typ fredag, sen äre lov, sen äre julafton, sen nyår ^^

Miami ink idag ^^

Gonatt, typ.

"So you might be asking yourself this very question: "Why doesn't this stupid fuck ever post anymore?". Well, this stupid fuck decided to leave the internet for a while to pursue other ventures, such as breathing natural air, guitar playing, natural air guitar playing, passing gas and hugging the ones I love (and punching those I hate)."  - Joe Trohman


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0