One headlight


Sov rätt länge i natt, ändå va jag trött imorse. Somnade när bussen va i edebo typ, o vaknade i rimbo ;P
Kom in i salongen, hackade tänder som vanligt, fast idag vare för att jag va nervös också, inte bara kall. Nettan hade ju bokat en kund till mig, direkt klockan 9! Jag kommer dit 10 i 9, så jag hann inte vika handdukar o inte hälla upp kaffe.

Jag kommer inte ihåg vad kunden hette, så nervös va jag ;D haha. men de va en tjej iaf. Klippte page, tur att jag har gjort det typ 5 ggr redan, annars hade jag dött av nervositet. ;P
Det tog väl typ 1,5 timme o klippa henne, för jag ville att de skulle bli så bra som möjligt. Det vart kanon! ^^
Fönade, o så lite curl power, fan va bra de blev :D

Direkt när hon gick så kom en gubbe, han trodde vi hade drop in idag, men de har vi ej. O så säger Nettan att jag kan klippa honom! Ah! Så ingen vila, började klippa honom direkt. Klippte maskin halva, o sax över kam resten. De gick så jävla bra, fyfan va skönt! O det tog inte ens en timme ^^ O så när jag klippte honom så ringer telefonen, o så äre till mig ^^ De va Ylva, hon undrade om jag hade tid med henne idag. så jag sa att hon skulle komma efter min lunch, kvart i 1. O de gick bra^^ Så direkt när jag tagit betalt så fick jag typ springa till konsum, handla mat, o så färgaffärn o köpa färg till Nettan. när jag kom tkbs hade jag bara 30 minuter på mig o äta, jag skulle sagt att hon skulle kommit kl 1 ;P menmen. Så kom hon sen iaf, gjorde det vanliga - Tvätt, läggning o styling. Fan va jag har fått upp tempot på saker då, de tog bara lite mer än en timme, o då satt hon i torken 20 minuter också :) fan va jag är bra ibland, haha ;P

Sen kl 3:
Anna - Jaha, nu har jag en lucka i 1 timme o en kvart. Vad ska vi hitta på?
Frida - Jag vet inte?
A - Hm.. Behöver du inte färga utväxten lr nåt då?
F - Joo typ. Men jag måste inte.
A - Men vad sa du förut då, om att du ville ha brunt?
F - Jaa, asså. Jag vill ha lite brunt i, men vet inte hur. Men jag vill fortf va blond typ.
A - Sätt dig i min stol så hittar vi på nåt!

Så blev jag brunhårig igen ;D Hon gjorde som en stjärna uppe på huvudet, o färgade den mörk. Fast asså, inte en stjärna som syns, haha :P De vart rätt ballt, fortf mkt blont, men också mkt brunt. Kan lägga upp en bild sen.

Blev klar halv 5, o då va Gustav i rimbo för han hade tänkt hämta mig. Och som vanligt när han tänkt de så är jag kvar längre på salongen ;P Men så åkte vi hem iaf. Kom hem, åt värsta goda maten, o så en Paradisask till efterätt typ, fast inte hela då ;D Sen har jag bara suttit vid datan, sämst, o jag får ont i armen.

Nu ska jag se film. Kthxbai!


- Hello?

- Yo. What´s up, it´s Bam.

- No it aint?!

- Alright it´s not, bye!


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0