My Neighbourhood

Onsdag idag, o tisdag igår. fyy va kul de va :)
Det började med att jag o gustav skulle åka till norrtälje bara vi två, så på väg in ringer det nå konstigt nummer, o jag svarar inte. sen senare ringer det igen, från samma nummer, då äre fricans vän ^^ Så bestämde vi iaf att vi skulle åka till dom i knutby. Gustav hade nåra cider i baksätet, så dom öppnades. o tömdes. i min mage. ;D
efter två kisspauser va vi framme i knutby, o mötte Frican, Jerry, o två kompisar till dom. Frican joinade mig o gustav ^^ Vi pratade lite mellan bilarna o bestämde att vi skulle åka mordvägen, vi såg iaf kristibruds hus, o de va nån på tomten! :O Så snabbt därifrån. "kör, Gustav!" skrek frican ;P
Sen bestämde vi att vi skulle till uppsala o käka på McDonalds. Jag, gustav o Frican o en bil, o dom andra i en annan bil ^^ Vi hade superkul i baksätet, frican va full o gla ;P
Framme vid Mcdonalds, in, beställde, tog ett bord, käkade, åkte därifrån. Så åkte vi runt lite i uppsala, fast Frican inte ville, för hon va rädd o hamna i finkan. ^^
Och som vanligt hela tiden nya saker där Frican och jag är lika. Vi pratar Bonnländska, haha ;P

Runt runt i uppsala, sen tillbaks till knutby. så satt vi där en stund, till klockan 3, då åkte jag o gustav till hallsta igen, hemma vid 4. O jag skulle upp halv 10 idag! Böh.

Somnade direkt när jag la huvudet på sängen, o vaknade efter typ 5 timmar. Upp, dra på lite till smink, för de såg ganska bra ut redan, sen vid typ halv 11 åkte jag o mami till uppsala. O ni vet att de brukar va så att när man vet vad man vill ha så hittar man ingenting, o när man inte ska köpa nåt hittar man massor? Så va de inte för mig idag. Jag ville ha minst ett par jeans o så nån tröja. Jag köpte:
1 klänning
1 tröja
1 t-shirt
2 par jeans
2 par örhängen
1 halsband
1 par strumpbyxor
1 par trosor
1 jacka
1 ögonskugga

O allt detta för bara 2400 ^^ fast jag behövde bara betala halva jackan ;P
Åkte hem efter några timmar i gränby, provade allt jag köpt igen ^^
nu har jag åkt till Ica Väddö med Gustav o handlat massa gott, så nu ska vi se film här hemma ^^ O jag köpte Kill Bill 2! :D Fick ju 1an i julklapp om jag inte sagt det. Absolut bästa filmerna eveeer ;D
God annandag jul ;D Lr nåt.

- Det är 200 meter fram. - Frican
- Jag kan inte säga så, för jag vet inte hur långt 200 meter är. - Frida
-  Inte jag heller, jag chansar bara som fan. - Frican


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0