Ms New Booty

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaja. Onsdag.
Mhm, åkte buss imorse, som vanligt. Fast så efter häverödal så bromsar bussen, o så hör man en smäll, o så springer ett rådjur runt i bussen. helt cp. Blod o hår i bussen. uh.

Försenad till praktiken, men jag hade ju en bra anledning. ;P
Ylva kom idag också, gick kanon :) O sen vid 3 hade jag en klippkund, så jävla bra de blev! fyfan. klippte page, o jag har ju gjort de nåra ggr, så jag är skitbra på de ;D Jag klippte en tjej som va typ 11 år lr nåt, hon blev jättenöjd ^^ "Kolla nacken också pappa!"
Tog 5bussen hem, inga rådjur. tack.

Nu ska jag träffa Murre, tog på mjukiskläder över pyjamasen, haha ;P mys. Sen blire sex and the city. Pusshej!


- There´s nothing worse than a baby crying on a flight with no whiskey. I had these pills that said;
"Take for long plane flights.." 
- "Shut-the-baby-up-pill"
- "If baby don´t know how to shut the fuck up, take this, and you´ll be happy" -
- "Babies-are-pissing-me-off-pill" -


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0