Lovehatetragedy

Jag vill börja med att tacka Murre för ditt jobb med min blogg, rimmar nästan. ^^ I looove it.
Det där "söt nog att bli en ovana" - Murre frågade vad jag ville att det skulle stå, o jag som inte har nån fantasi alls började läsa slogans, den jag har nu är för Plopp ^^
Jag hittade en massa roliga, t.ex:
* Teknikmagasinets - Meningen med livet
* Viasats - Your number one entertainer
* OLW - Har nåt som andra inte har
Men jag bestämde mig för Plopps slogan ist ^^

Ni vet att man säger att när man haft sönder en spegel så får man 7 års olycka - gäller det när man har sönder vaser också? I sure hope not.
Lr det är inte en vas, det VAR inte en vas. Det var en lyckta, lr nåt. med ljus i, o typ en liter små stenar...Men oj så fint det lät när det åkte in i dammsugaren ;D

praktik idag, klippte en 7åring, första gången jag klippte ett barn ^^ 100 kr rikare. Sen klippte jag Caroline också, gick kanon, mkt beröm ^^ Sen drog jag slingor på en tjej, tog säkert 35 minuter o göra de, skulle ha i alla hål, o kondommössan, uuh. Sen blekning på, sköljde bort efter ett tag, på med 10-V, fick bort de gula. Sen gjorde jag och Nettan några mörkmörkbruna folie slingor, vågräta. Mina blev bättre än Nettans ;P
Gick från salongen lite innan 6. Tänkte ta 6bussen, men så sa Gustav att han kunde hämta, för han va i norrtälje, så då skulle jag få vänta i 20 min. Då gick jag till konsum, handlade vatten SOLO och digestive med choklad ^^ Så
satte jag mig på pundarbänken där inne o läste, tiden gick snabbt. Kom hem, la mig i soffan med jackan på, så jäkla trött o ont i axlarna. uh.

Jag säger ánanas. Anna säger ananás. Hur säger ni?

Imorn har jag Ylva ^^

Nu ska jag typ säga gonatt till dom jag chattar med, så ska jag lägga mig i sängen o läsa klart SOLO, sen skönhetssömn. På tal om sömn, vad betyder det när man drömmer om nån som dött?

Gonatt.


"Fuck you! Fuck you's what happenend!"


Kommentarer
Postat av: madde

vad är grejjen med att alla sjunger om ens liv?! :P

2007-12-05 @ 23:51:57
Postat av: Phidan

I dunno, scary

2007-12-06 @ 19:07:17

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0