Living dead girl

Verb. The act of two penises touching one another. Similar to crossing swords, but usually implies that the act is intentional on the part of both parties and that the two meet head-on. The term is usually used in a playful manner to imply that both men are super-gay because they participate in the gayest act anyone could ever think of.


Tisdag, o min födelsedag. Vaknade imorse av att mamma o Clinton kom upp me paket ^^ o jag fick min pyjamas jag önskade! :) O så lite kläder, o pengaaar ^^ Ville bara ta på mig min pyjamas, o somna om. Men de kunde jag inte, så jag gick upp. (Tog på mig den direkt när jag kom hem från praktiken) Skittrött på bussen, somna vid skebo typ. Kom till salongen, fick två hårda kramar, en av Nettan o en av Anna. <3 "du får paket på torsdag, för vi ska fira dig då"
 
Hade lite kunder, en direkt vid 9, blekning på topparna, sen dämpade det gula med en toning. Hon va värsta orange från början. så gåre när man färgar hemma. men de va ju bra iofs, för jag tjänade 100 kr på de.
Sen senare kom Lotta, blablalba. jag vet inte alls.

O så kom gustav o hämtade mig :) fick två tidningar, ena hade en bra film med, o så massor av lotter ^^ jag vann 100 kr ^^ Men de blir väl nya lotter, o så vinner jag inget på dom. Så tänker jag att jag skulle tagit pengarna ist.

O idag, eftersom att jag fyller år så fick jag bestämma middag, jag bad om fiskpinnar. haha :P Fast de blev panerad torsk, men de duger väl de me ;D
Nu snart så kommer gustav, då blire tårta ^^
Nu ska jag ner o mysa i våran underbara fåtölj. Pusshej.


Vilket arsle, tänk dig när det springer! Det lär ju ta i ryggen! - Anna
(lägg märke till att hon sa: när DET springer)


Kommentarer
Postat av: madde

haha, fiskpinnar!
GRATTIS!

2007-12-18 @ 21:47:48
Postat av: Emilia

Har följt din blogg.
Han där Gustav verkar jättesnäll ju. Varför skriver du nästan alltid hans namn med små bara bokstäver då? Bara undrade :)

2007-12-18 @ 23:10:02
Postat av: Emma

grattis då i efterskott då. =) haha,jävla kul kommentar längst ned... haha! ha en bra onsdag

2007-12-19 @ 03:35:39
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Phidan

Tack tack :)

Aw va glad jag blir när ni kommenterar. Ja, Gustav är jättesnäll, men ska jag skriva GUSTAV? :P

2007-12-19 @ 07:40:08

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0