Knee Deep

Igår bakade Gustav och jag pepparkakshus, det tog över 2 timmar :P Men så fick huset balkong och parabol också, haha ;D

o vi har köpt ny fåtölj, fyfaan va skön, man vill bara ligga där hela dan.

somnade halv 3 igår igen, vaknade 11, hoppas jag kan somna ikväll :P Idag har jag äntligen hängt in kläderna i garderoben! De va säkert 20 tröjor o 5 par byxor :P På med hög musik, så blir jag på städhumör.
O så har jag fixat tavlorna också, som jag tänkt göra så länge ^^

Imorrn kommer Cajsaaaaaaa! <3 O så har vi inga kunder heller, fyfan va bra :D ÅÅh, jag har saknat henne så mkt! Kommer bli skoj ^^ 

O ikväll äre Miami Ink o Parlamentet ^^

Nu ska jag ner o skynda på matlagningen för jag är hungrig!
Buh-bye!

- Jag är hungrig. - F
- Ja, vi ska äta chips snart. - Pappa
- Chips? Jag vill ha mat? - F
- Vi får ingen mat idag, vi får äta chips istället.  - Pappa

   
     


Kommentarer
Postat av: madde

fan vilken lyxvilla!

2007-12-09 @ 18:39:10
Postat av: Anna

Imponerande! Nu blev jag sugen på att göra pepparkakshus oxå, eller kanske ffa att dekorera det.. ;)

2007-12-11 @ 00:16:50
URL: http://annaofsweden.webblogg.se

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0