Here Today Gone Tomorrow

Ja, så känns det. fucktiskt
Dagens inlägg borde kanske heta "still dreaming" men det har jag redan haft som rubrik så..

Snoozade till 5 över 7 idag igen, en dålig vana. Dumma drömmar, som stämmer med verkligheten.
Jag bygger min mur, min mur som verkar vara gjord av ihåliga tegelstenar, för den rasar så lätt.

Praktik, Ylva kom idag igen ^^ Så jag fixade henne, först inpackning, sen läggning, o styling.
käkade lunch vid 20 i 2 idag igen, räkmacka fick de bli ^^
O jag hoppas faan att Anna inte smittat mig, hon går till jobbet när hon har 39 graders feber, o hur sjuk som helst.
Sen rullade jag permanent också, på dockan, 40 minuter på ett helt huvud med ganska långt hår.

Va ute me Murre nyss också, alltid lika trevligt ^^

Imorrn blire till o handla julklappar med Frican, sen kommer Gullan hem hit så ska vi bygga pepparkakshus^^ <3

Nu är jag 15 köttbullar tjockare också ^^
Nu ska jag bara sitta här en stund till, sen blire sängen. Gonatt!


- I'm covering that son of a bitch in mustard!


image42

Jag och bästis ^
Phidan är sminklös

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0