Heart of glass

Torsdag. o imorn har jag kalas ^^ O på lördag kmr Niklas :)

Inga rådjur på bussen idag iaf. Klippte docka på salongen, den såg så jävla dum ut innan, o nu riktigt fin ;P Jag klippte bara lite som jag tkte, o fick massa beröm. Sen rullade jag permanent på blåa dockan, 30 minuter! o de e långt hår liksom. fyfan, jag är ju bättre än Anna :) Jag brukar få hjälpa henne när hon har permkund ;P Den sista tog 50 minuter för henne ;P

Fick 2 Lasse Åberg-glas av dom på praktiken, o 700 spänn ;D O så fick jag REFs Shaper ^^ Som födelsedagspresent. I efterskott.
När jag tjänat pengar på praktiken så har jag lagt dom i en kassa, o skrivit upp de jag tjänat. Igår kollade jag, o de va 1400, så jag fick hälften av det idag :) fan va nice. O nu ikväll klippte jag 2 grannar, 400 spänn ^^ o så fick jag ju 1000 i present, o ska få 1000 till av mormor o morfar. o sen har jag ju lite på kontot. o sen äre ju julafton också ;D o så får man ju 1000 den sista, de e ju snart. sen matersättning också, de lär ju va nästan 1000. Fy fan va jag ska handla kläder ;D

Nu måste jag käka, för jag åt knappt nån middag. Men först träffa Gustav. GUSTAV, lr hur vare? :P
Pussssss.

- Fritte, vi skulle döpt dig till Barbro istället. - Mamma

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0