Give it to me

Ja. nu mår jag lite bättre. lite. Jag blev lite ledsen, o gick upp på mitt rum, så kommer mamma efter o typ: "ska vi öppna paketen då?" för o göra mig glad. o jag som är 10 i hjärtat blev typ glad på en gång. Öppnade alla paket, i år vare faktiskt ganska många paket jag blev glad över. som t.ex Christinas parfym, morgonrocken, alarmklockan. Förra året ville jag ha en ny alarmklocka, för min var cp. så får viktor en! Han som inte ens vaknar av klockan, mamma måste typ väcka honom. så då blev jag skitsur. men i år fick jag en iaf ;D O den har stoora siffror ^^ I love it.  En bra julklapp vore ju om min arm slutade göra så jävla ont. Har provat zon. men jag vet inte om de funkar. just nu gör de inte ont, men de gör de ju inte alltid heller, om jag inte har på zon. men nu har jag smörjt in armen 2 ggr iaf. Måste iaf till doktorn. De skulle ju va soft om jag va tvungen o va ledig ett tag. fast nu äre ju lov ;P

På onsdag, lr torsdag så ska mamma o jag åka o shoppa iaf :D:D:D jag har ju fan över 5000 nu ^^ Fast jag slår vad om att jag inte kommer hitta nåt. jag behöver byxor.

Jag är typ skittrött. kanske ska gå o lägga mig o se sex and the city :)
jag ska iaf gå härifrån nu. Hej.

- Börja inte äta innan alla satt sig, Nisse. Då blir du utesluten.  -Mormor


Kommentarer
Postat av: Gustav

Hoppas du är tillräckligt pigg för att hitta något fint att köpa nu då. Trots att du var uppe så fantastiskt länge :)

2007-12-26 @ 13:28:09

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0