Freakshow

Lördag idag, men känns som söndag. Jag är glad, jag är ledsen, jag är irriterad, jag är förvirrad. Jag är mjuk, jag är glittrig. Jag vill, jag vill inte. Och jag ser dig överallt, varför?

Igår iaf. Åkte till praktiken så jag va där vid 5, alla va så fina, satt o drack lite vin till halv 7, då kom taxin. Så åkte vi till norrtälje, Anna och jag i fram, hög volym, Final countdown på stereon, haha! ;D
Kom till stället vi skulle käka på, mkt mysigt ^^ "om dom frågar är du 18, o Irene kan va din mamma, ni är mest lika" "men jag behöver inte dricka nåt?" "jo de e klart" typ ;P

Satte oss vid vårat bort, o så ska dom beställa 5 drinkar, men jag fick ingen, för jag hade inget leg. dom blev typ sura ;P haha. men så beställde dom vin till varmrätten iaf, o jag sprite, så de fyllde på mitt glas lite då o då ;D O den där jävla apelsingrejen, värsta starkt. o så de där bruna, uh.
Förätt, nå skaldjursgegga o bröd, gott gott. och fisk till varmrätt, de va gott de också. Vi satt där några timmar, så vid typ halv 11 gick vi. Då fick Anna för sig att vi skulle på Mobergs, o lycka till tänkte jag. De andra åkte hem, så de va bara jag o Anna. Kom inte in på mobergs, så vi tog taxi till rimbo istället, haha ;D Stadion, o där kom jag in utan problem, så fuck norrtälje ;D

Så bjöd anna på drink, o så satt vi o snacka ett tag.
O dom spelade Alla som inte dansar, o jag va såå sugen på o dansa, men som tur var gjorde jag inte de. de hade bara vart hemskt. Sen tog vi en till drink, sliskig men god ;P Vips så va klockan lite innan 1, o stället stängde då. Så då gick vi till nån Jim, som bodde i närheten, plingade som fan på dörren o pratade i brevlådan, men han öppnade inte. han va inte hemma såå ;P Tillbaks till stadion, fixade snubbens nummer, o så ringde Anna honom. så gick vi till praktiken o satt där ute på en bänk. Sen kom Gustav o hämtade oss ^^ Åkte via norrtälje hem, salta chips på statoil och vatten! Sen somnade jag nånstanns mellan norrtälje o hallsta. Kom hem nån gång, pratade med Niklas i telefon till 4, sen somnade jag på en gång. O vaknade ganska tidigt, typ halv 11, av att Anna messade ;P hon mådde inte så bra idag, haah! ;D Men de gjorde jag, som tur var, jag brukar inte må dåligt dagen efter så.
Jaa, en toppenfredag iaf, de ska vi göra om ^^

Nu ska jag ner o snacka lite me dom andra för dom tror jag är arg. fast de är jag ju också, typ. lr nåt. jag vet inte. de e så jävla mkt jag inte vet, har jag märkt.
Nä, skitsamma. Hejdå

- "Han va väl söt härifrån och upp" - Irene, håller handen precis under ögonen.

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0