Cotton eye Joe

Igår vare fredag, slutade klockan halv 1 från skolan, så tog jag o Frican bussen till norrtälje :) Vi skulle handla julklappar, men de vart typ inga. jag köpte en parfym till mamma, som hon önskar sig, sen köpte jag bara ett par leggings till mig själv ;P O jag tror inte Frican köpte nånting ;P Lr jo, vi köpte två pepparkakshus ;D De va ju sånt jävla skitväder också, så de va inge roligt! Fricans buss gick hem kl 5, o min 20 över 5.
Satt på bussen o funderade lite, stackars Madde va sjuk, o jag va inte så supersugen på o bli smittad. så de vart inge pepparkakshus för oss. Ringde runt lite när jag satt på bussen, för Frican ville att jag skulle komma hem till henne, för hon va ensam, så så bestämde vi :)

Kom hem, dyngsur o kall. La mig i ett varmt bad med en kall cider ;P Tog med mig väggklockan in också, för jag ville inte bli försenad. Gustav skulle skjutsa mig kl 8. Självklart kollar jag fel på klockan, jag ligger en timme efter liksom, så jag tror att jag har all tid i världen ;P Men när jag går upp ur badet så är klockan halv 8 :P Tur att jag inte tog bort sminket innan jag la mig i badet.
Drog på mig mina nya leggings med glittriga rosor på, o så åkte vi till Almunge ;D

Kom dit, bara Sara hade kommit, så de va bra ;P Vi började med pepparkakshuset direkt ^^ Sen efter en stund kom Jerry, Niklas, Fredrik och Johan också.. Tror dom hette så iaf ;D
De dukade upp på bordet, o så gjorde vi flickor klart huset. Jag stod för pyntningen ;D De va ju kanske inte såå smart..
Vi hade iaf jättetrevligt, ska bli kul o träffa dom på nyår igen ;D

Gustav kom o hämtade mig lite efter 1, för då skulle Frican sova. Stackarn skulle upp tidigt idag ;P
När vi kom hem va jag så jävla hungrig, för jag hade bara ätit nudlar och lite fika på dagen ;P Så då vart de en stor macka, och 15 köttbullar ;P Somnade typ på en gång sen, klockan halv 3.

Mamma väckte oss klockan 12:
"sover ni fortf?! Drack du igår lr?"
"Ja"
"Spydde du?"
"Nej"
"Bra Frida! *två tummar upp*" Haha :P

Åkte till Alunda vid 1, Frican skulle va på praktiken, för de va marknad där ;P Gick in på hennes praktik, mysigt ^^ Jag va me o tävlade också! Hoppas jag vinner ;P hah.

Nu ska jag gå o duscha, för vi har "en ny dusch" enligt mamma ;P

Citat från igår:
"Jag klarade trappan! :D ...jag rullade ner"

 
Vårat hus ^^ ...............som inte höll så länge.. ;/

               

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0