Mr. Right

:):):) Äntligen en söndag då jag inte känner att helgen har vart helt sämst. I fredags vare skola till kl 2, jobbade lite med engelska b, sen efter skolan gick jag o johanna hem till mig, o sen tog vi bussen till norrtälje för att käka på mcdonalds! så vi satt där o hade mysigt o käkade då såklart ;D sen gick vi till bussen o åkte hem :) träffade emma o tessan där också, så vi satt me dom på bussen, trevligt trevligt.
vi klev av bussen o jag o johanna gick hem till henne, satt där, sen tvingade hon me mig till hennes jobb ;P så jag satt där från kl 10 till 2, o väntade på att hon skulle sluta xD sen blev de väl lite efterfest.

o så igår vare myskväll, fast vi somnade rätt tidigt, o låg länge i sängen imorse :)
ikväll hoppas jag att de blir filmmys :)

Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0