inget internet!

jävla bajs, jag kommer gå upp massor i vikt nu när mitt internet är cp.. två gånger idag hag jag gått o ätit, bara för att jag inte haft nåt o göra..först en grillas köttbit, o nu två mackor. o dom två mackorna åt jag bara för att vi inte hade nån rapsolja, för om vi haft det så hade jag bakat vaniljdrömmar. haha, orka!

sitter iaf på viktors dator nu, min brors alltså. så jävla orättvist! Hans internet funkar, men inte mitt o mammas! så bara för att hans funkar så bryr han sig inte om o fixa vårat.. No internet - no life. haha, jag är verkligen beroende av internet! tur som fan iaf att inte min dator är paj, för nu kan jag ju iaf lyssna på musik, hade jag inte kunnat det så hade jag hängt mig.

imorrn blire norrtälje me D o K, sen kl 5 kmr Frican ^^ så ska vi käka, o sen hem till mig, o såska frican sova häär ^^ yäy!
o imorrn bokar vi förmodligen en resa till Turkieet ^^ fy helvete va skönt de ska bli!

hm.. man kanske ska gå ner o kolla igenom skafferiet, haha.. lr typ läsa en bok lr nåt. HJÄLP MIG, vad gör man när man inte har internet? hur klarar man sig utan dator?

tur att viktors internet funkar iofs, så jag kan leka runt lite.. men han är inte så snäll, så snart kommer han väl o puttar ut mig från hans rum.. hm.


Kommentarer

Ge mig din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0